Děti opět zažijí ART DAYS

aneb “NA PROSTORU ZÁLEŽÍ”
Ve dnech 23. a 24.9. 2024 proběhnou v ZŠ Radostná již druhé umělecké projektové dny “Na prostoru záleží”. Během těchto dvou dnů bychom rádi vytvořili sadu uměleckých děl jež budou zdobit stěny školy a uvádět do ročního tématického cyklu
NA CESTĚ ČASEM.
Akce proběhne  v pondělí a v úterý v rámci 1. a 2. bloku.
5. vyučovací hodina a odpolední vyučování probíhá dál dle rozvrhu.

Témata jsou následující:

1. pravěk (vede Lucka) – učebna 1A

2. starověký východ (vede Verča) – učebna bývalé 3B

3. starověký Egypt (vedou Kačka + Miluška) – učebna 1A

4. starověké Řecko a Řím (vede Katka) – učebna 1B

5. románský styl – vikingové (vede Káťa) – učebna 2B

6. gotika (vede Gabča) – učebna bývalé 3B

7. renesance (vedou Anežka + Jirka) – učebna 2A

8. baroko (vede Olga) – učebna 2B

9. moderna (vede Eliška) – učebna 3A

Vzdělávání mysli bez vzdělávání srdce není žádné vzdělávání.

— Aristoteles, 384 – -322 př. n. l.

Začínáme 1.9.2020

Najdete nás na ose Beroun- Králův Dvůr – Zdice- Hořovice

Nové výzvy světa v jedenadvacátém století si žádají jiný způsob přístupu ke vzdělávání než ve století dvacátém. Tvoříme s dětmi jeden celek, respektujeme jejich osobnost a jedinečnost. Respekt si projevujeme vzájemně, a to nejen uvnitř školy, ale také vůči rodičům a veřejnosti. Neopomíjíme ani vztah k přírodě, naší zemi a celé naší planetě. Pomáháme objevovat a rozvíjet talenty, které věříme, že má v sobě každý. Podporujeme vnitřní motivaci a přirozenou chuť učit se a zkoumat. Věříme, že tak dětem pomáháme osvojit si základní vzdělanost, a zároveň pootevíráme dveře k mnoha oborům, tradičním i novým, při zachování co možná největší celistvosti světa. Za velmi důležité považujeme i sociální kompetence. Vytváříme prostor a důvěru na vlastní rozvoj a nalezení perspektivního uplatnění v práci i v životě jako takovém, ve kterém věříme, že naleznou své srdce a budou kráčet s radostí.

Proč je naše škola Radostná?

Protože je plná dětí, které v sobě nosí …

  • Respekt a partnerství – respekt k sobě, druhým i životnímu prostředí promítám do způsobu komunikace, tvorby vztahů i chování vůči živým bytostem i neživé části přírody. Nehodnotím a nesoudím. Inspiruji.
  • Adaptabilitu a proměnlivost – vím, že svět kolem nás se dynamicky mění. Nesnažím se zastavit tento proud, ale s lehkostí hledám svou cestu v něm.
  • Důvěru – víra v sebe, druhé i svět mi pomáhá být silným. Věřím, že vše má svůj smysl a je jen na mně, zda vidím problémy nebo příležitosti.
  • Otevřenost – vím, že otevřenost a pravdivost vůči sobě i okolí otevírá srdce mé i druhých.
  • Svobodu, bezpečí a odpovědnost – vím, že mohu být sám sebou a že mohu vyjadřovat svůj názor bez obavy z hodnocení či odsouzení. Vím, že mohu nesouhlasit a ostatní zase se mnou, a je to tak v pořádku. Také vím, že za své chování a jednání jsem zodpovědný já sám a jsem připravený nést důsledky svých rozhodnutí.
  • Tvořivost a všestrannost – jdou ruku v ruce s radostí. Hledám a rozvíjím své talenty, hledám, co mě baví, dává mi smysl, jsem v tom dobrý a dělá mi to radost. Neopomíjím všestranný rozvoj ducha i těla.

Chcete o škole více informací?


* Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely Základní škola Radostná, s.r.o.

Vzdělávání mysli bez vzdělávání srdce není žádné vzdělávání.

— Aristoteles, 384 – -322 př. n. l.

Začínáme 1.9.2020

Najdete nás na ose Beroun- Králův Dvůr – Zdice- Hořovice

Nové výzvy světa v jedenadvacátém století si žádají jiný způsob přístupu ke vzdělávání než ve století dvacátém. Tvoříme s dětmi jeden celek, respektujeme jejich osobnost a jedinečnost. Respekt si projevujeme vzájemně, a to nejen uvnitř školy, ale také vůči rodičům a veřejnosti. Neopomíjíme ani vztah k přírodě, naší zemi a celé naší planetě. Pomáháme objevovat a rozvíjet talenty, které věříme, že má v sobě každý. Podporujeme vnitřní motivaci a přirozenou chuť učit se a zkoumat. Věříme, že tak dětem pomáháme osvojit si základní vzdělanost, a zároveň pootevíráme dveře k mnoha oborům, tradičním i novým, při zachování co možná největší celistvosti světa. Za velmi důležité považujeme i sociální kompetence. Vytváříme prostor a důvěru na vlastní rozvoj a nalezení perspektivního uplatnění v práci i v životě jako takovém, ve kterém věříme, že naleznou své srdce a budou kráčet s radostí.

Proč je naše škola Radostná?

Protože je plná dětí, které v sobě nosí …

  • Respekt a partnerství – respekt k sobě, druhým i životnímu prostředí promítám do způsobu komunikace, tvorby vztahů i chování vůči živým bytostem i neživé části přírody. Nehodnotím a nesoudím. Inspiruji.
  • Adaptabilitu a proměnlivost – vím, že svět kolem nás se dynamicky mění. Nesnažím se zastavit tento proud, ale s lehkostí hledám svou cestu v něm.
  • Důvěru – víra v sebe, druhé i svět mi pomáhá být silným. Věřím, že vše má svůj smysl a je jen na mně, zda vidím problémy nebo příležitosti.
  • Otevřenost – vím, že otevřenost a pravdivost vůči sobě i okolí otevírá srdce mé i druhých.
  • Svobodu, bezpečí a odpovědnost – vím, že mohu být sám sebou a že mohu vyjadřovat svůj názor bez obavy z hodnocení či odsouzení. Vím, že mohu nesouhlasit a ostatní zase se mnou, a je to tak v pořádku. Také vím, že za své chování a jednání jsem zodpovědný já sám a jsem připravený nést důsledky svých rozhodnutí.
  • Tvořivost a všestrannost – jdou ruku v ruce s radostí. Hledám a rozvíjím své talenty, hledám, co mě baví, dává mi smysl, jsem v tom dobrý a dělá mi to radost. Neopomíjím všestranný rozvoj ducha i těla.

Chcete o škole více informací?


* Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely Základní škola Radostná, s.r.o.